Teresa López
Formación:
Licenciada en Filoloxía Hispánica pola Universidade de Santiago de Compostela e Doutora en Filoloxía Hispánica (sección Galego-Portugués) pola Universidade da Coruña con Premio Extraordinario
Profesora titular na Universidade da Coruña desde o ano 1998, na actualidade exerce a docencia na Facultade de Filoloxía.

Liñas de investigación:
O seu traballo de investigación está centrado na literatura galega contemporánea, especialmente nas relacións entre a literatura medieval e a contemporánea e na poesía de vangarda no período 1916-1936. Participou en diversos proxectos de investigación sobre literatura galega.

Publicacións:

Entre as súas publicacións, destacan os libros:

Névoas de antano. Ecos dos cancioneiros galego-portugueses na Galiza do século XIX (1991) –merecente do I Premio de Investigación Lingüistica e Literaria Carvalho Calero–,
O neotrobadorismo (1997),
Sementeira de ronseis. Cinco poetas da vangarda (2000)
e as edicións de Rua 26. Diálogo limiar (1996) de Álvaro Cunqueiro e d’A costureira d’aldea (2006) de Manuel Lugrís Freire.
Dedicou artigos a diversos aspectos da literatura galega no século XIX, á nova narrativa e á presenza da lírica trobadoresca na poesía de Bernardino Graña, Ernesto Guerra da Cal, Eduardo Pondal, Fermín Bouza-Brey ou Álvaro Cunqueiro, publicados en revistas como Grial, Anuario de Estudos Literarios Galegos, A Trabe de Ouro e en libros colectivos.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         Volver